דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור במהירות הבזק 

מאת    [ 14/08/2014 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2758 פעמים ]

להתאפר זהו פעולה שאנחנו עושות כל יום, אך כאשר אנחנו צריכות לטפל בכל כך הרבה משימות, כמו להכין את הילדים לבתי הספר, להתארגן לעבודה, להספיק לאוטובוס ועוד, הרבה פעמים אנחנו לא מספיקות לארגן את האיפור שלנו כמו שאנחנו רוצות. זה קשה שישנם בדרך כלל רק כמה דקות להתאפר. ואנו לא מזכירים שלרוב על מנת להשיג מראה איפור מושלם צריך לפחות חצי שעה בכדי להשיג, ולרוב גם צריך להיות בוגרת קורס איפור בצפון.

אז מסתבר שבחיים אנחנו צריכים תשובה הולמת ומהירה לאיפור אנחנו צריכות טכניקת איפור מהירה, מספר דקות ספורות, שמביאה תוצאות. משהו שאנחנו יכולות לבצע בבוקר כאשר יש מלא בלאגן בבית ואין לנו זמן רב או למשל, שיש לנו רק כמה דקות להסתדר כי קמנו קצת מאוחר. אף אחד לא רוצה לעשות את האיפור שלה במונית או באוטובוס.

כתשובה לרצון הזה נוצרה טכניקת החמש דקות. להתאפר בצורה טובה בזמן קצר מאוד ושיראה כאילו השקענו זמן רב בהשגת האיפור. טכניקה זו דורשת מיומנות, אבל אנחנו בטוחים שאחרי כמה פעמים שתנסו את הטכניקה הזו את תשלטו בה. זה רק עניין של אימון. הטכניקה מחולקת לחמישה שלבים:

שלב הבסיס – בשלב זה יש לשים קונסילר כל אזורים בעייתיים שחייבים קונסילר, במקום להניח קונסילר על כלל הפנים. אם נתחיל להניח קונסילר על כל הפנים זה ייקח לנו הרבה זמן, זמן שאין לנו, ולכן יש רק לטפל באזורים הבעייתיים. אתן בטח כבר יודעות מהם האזורים הבעייתיים שלכם ולכן זה לא אמור לקחת לכן הרבה זמן.

שלב הלחיים – בשלב זה אנחנו מניחות סומק על הלחיים, עדיף סומק שמבוסס על בסיס שמנת כי הוא מעניק מראה יותר אחיד כי אם אינו מונח על כל הפנים, אך סומק מכל בסיס יתאים. סומק לרוב לא לקוח הרבה זמן להניח. כמה הברשות יספיקו. זה לא צריך להיות מושלם, זה יטופל בשלב הגימור.

שלב הריסים – בשלב זה נטפל בעיניים שהן בעלות השפעה רבה על מראה איפור הפנים. סלסול הריסים והוספת מסקרה לא צריך לקחת הרבה זמן. הסיבה היחידה שתתעכבו בשלב זה הוא אם יש קצת לכלוך של המסקרה בריסים. ככל שהטכניקה שלכן תהיה טובה יותר כך תמנעו מלכלוך של מסקרה.

שלב השפתיים – מכיוון שאנו ממהרות, נשים רק שפתון בצבע טבעי או "גלוס" בצבע טבעי. שאנו משתמשות בשפתון בצבע טבעי זה מתלכד טוב מאוד עם מראה הפנים ואין צורך להשקיע זמן בהתאמת שאר האיפור.

שלה הגימור – שלב הגימור הוא השלב החשוב ביותר בתהליך האיפור המהיר. בשלב זה אנחנו דואגים שהאיפור שלנו יראה אחיד כך שלא שישימו לב שהשקענו בו רק מספר דקות. בשלב זה אנחנו משתמשות במברשת מיזוג על כל הפנים, בכדי שלא יראו קווי חלוקה של הלחיים, העיניים ושאר הפנים. כאשר יש מיזוג מושלם בין כל חלקי הפנים אז באמת ניתן לחשוב שבוצעה פה עבודה שלקחה זמן רב.

זכרו את כל השלבים הללו ופעלו על פיהם. ככה בזמן קצר מאוד תוכלו להראות כמו מיליון דולר. בנוסף,  מומלץ לברר לגבי קורס איפור בצפון אם אתן רוצות לדעת עוד על טכניקות איפור שונות.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב